Peace and love 2010

Jag fick nyss ett energiskt samtal från min vän Lisa hon hade kollat in artistlistan för peace and love. Jag gick in och kollade och se bara vilka sjukt bra band som kommer. Jag som velat fram och tillbaka över frågan festival eller inte festival sommaren 2010 hade äntligen kommit fram till att jag inte skulle åka i år. Men kolla bara in vilka band som kommer. Helt galet bra.


Mando Diao – Robyn - The Hives - The Ark - The Kooks - Amanda Jenssen - Donkeyboy - Ane Brun – Hästpojken - Kings of Convenience - Lasse Lindh - Markus Krunegård - Melissa Horn - Moto Boy- Andreas Grega - Fibes! Oh Fibes! - Shout Out Louds - Name The Pet - Nikola Sarcevic.

 

Detta är dessutom bara ett urval kolla in alla här!
Jag får helt enkelt fundera ett tag till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0