A clip to make you feel better


Min inspiration till fotografering och nånting annat för den delen är bortblåst. Jag försökte, misslyckades och gav upp.. Jäkla vintermörker.
Jag längtar till jul, då blir jag alltid på riktigt bra humör. Det börjar redan 1:a december. Advent, julkalender, julbak, julhandling och must. Jag är barnsligt kär i julen och det är något som jag hoppas att jag alltid kommer vara.

Hur som helst så slängde jag med min favotitreklam från tv. Jag och lisa dör litegrann till ekorren.


Kommentarer
Postat av: Evylyn

MOHAHAHHAHA. Dagens (eh årtiondets?) klipp! Fan det här är det enda jag saknar med svensk tv <3

2009-11-18 @ 01:30:13
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0