It's time to let go of everything we used to know


I'm freaking out!

Studenten för med sig glädje, illamående, förväntan, panik, glädjetjut, gemenskap, framtidsdrömmar, framtidsmardrömmar och tusen frågetecken..
Vart tar alla vägen? Kommer jag aldrig träffa vissa igen? Vad ska jag göra i höst när skolan skulle börjat? Kommer jag få jobb? Kommer jag flytta härifrån? Ska jag resa? Känns det verkligen värt att börja plugga på en gång? Kommer jag verkligen trivas att nån dag bo ensam i en lägenhet eller skulle en roomie sitta på sin plats?

Som sagt tusen frågor men inte fullt så många svar..

Hp06, vart tar vi vägen?
Studenten09, vad händer sen?

Jag hoppas att just denna känsla bara är en fas som alla studenter går igenom.


Men sanna mina ord, fest kommer det bli för jag ska aldrig mer ha prov med anca, peder eller manfred, Jag kommer aldrig mer stressa över prjektarbetet, jag kommer aldrig mer ha 6 prov på två veckor, redovisningar eller arbeten och jag kommer aldrig mer stressplugga inför ett av Lottas historiaprov!!
FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!

Trean har varit det tuffaste året rent pluggmässigt men det är absolut det roligaste av dom här tre åren på gymnasiet!
Studentfester, taggning, mösspåtagning, you name it!
Sista veckan, here we come!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kommer bli GRYMT!!! :D

2009-05-28 @ 12:23:30
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack för din röst :) man får ju hoppas din favorit vinner !



PS! har special erbjudande på bloggdesigner, endast 150kr för en proffsig en :)

2009-06-02 @ 14:21:30
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Pelto

Kanon partaj igår:D

2009-06-04 @ 18:59:11
URL: http://jpelto.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0