Tisdag

Jag förstår inte att folk kan lägga upp flera inlägg på en dag.. Och då menar jag inte bara två utan fyra, fem stycken på EN dag, my god!  Visst jag vet att jag är lite extremt seg med inläggen ibland, jag ska bättra mig men jag kommer nog aldrig skriva fyra inlägg på en dag.

Idag hade studenterna på skolan mösspåtagning och oj vilket liv det blev. Nu har dom kommit ut från sina hålor och är beredda att fira att tre års slit är slut och självklart tog dom chansen i ära att håna alla ettor och tvåor! Men hey we can take it, det är ju som sagt vår tur nästa år! :)

Imorgon är det studiedag vilket innebär LEDIG dag, underbart! Jag och Lisa ska tillbringa vår dag i Örebro för att fixa lite smått och gott inför Mallorca. Det är som sagt bara tre veckor kvar nu !!
Nu ska jag slå på vänner, jag har gått och blivit besatt så nu är det jag som kollar på alla avsnitt från början till slut!

Ha det bra!
/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0