Sanningens ögonblick

Sanningens ögonblick har blivit ett av mina favoritprogram! Det är helt sjukt men ändå så roligt. Det är verkligen förnedrings tv på hög nivå men hey "är man med i leken får man leken tåla" Men jag kan lova att jag aldrig skulle ställa upp på det, jag ser ingen charm med att svenska folket ska få reda på mina hemligheter, no way. Men jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på andra som blåttar sina hemligheter.
Nu är det tex med en kille vars tjej skickade in honom dit för att få reda på om han varit otrogen mot henne.. Vad är det för förhållande? Är det inte lättare att fråga honom hemma istället för dra in honom i tv och samtidigt som hon själv får reda på det så får hela svenska folket också reda på det! Nej nej, det där tror jag inte på.
Men samtidigt är det ju roligast när det är nån där som har sin flickvän med sig, det är ju då alla smaskiga frågor kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0