Måndag

Jag bestämde mig tillslut även om det har tagit lång tid, jag har låtit klädhögarna gro på mitt rum men jag kan lova er att nu är det så härligt rent här nere :)
Jag lät Håkan underhålla mig med sin skönsång och då funkade det kanon. Håkan, cappucino och städning är en grym kombination, funkar hur bra som helst! Jag lyckas alltid hitta nåt som liksom har snöat bort i mitt rum när jag städar den här gången blev det påskgodiset, wooho! Eller ja kanske inte så wooho ändå eftersom det hade stått i en öppen påse i ett dammigt rum så jag fick ta steget att kasta det men jag sparade chockladäggen med papper på. Man måste ju faktiskt vara lite ekonomisk och även tänka på dom fattiga barnen i Afrika, jag skulle ju kunna skicka ner dom.. Eller så tar jag dom själv :D 
Iallafall mitt rum har sett ut som en sopptipp i nån vecka nu men nu kan man faktiskt röra sig fritt i det, man kan sitta i soffan utan att trängas med alla kläder, det är ju helt underbart. Nu ska jag aldrig stöka till det så igen för jag tycker faktiskt inte att det är så roligt att städa ändå..

Jag kanske skulle ta och anställa en sån där städerska som regeringen satsar så hårt på just nu eller iof.. jag kan säkert få Dp att göra det för en Noraglass (: hihi.

hmhm 2


Idag bli Jim en man!
GRATTIS!


Nej nu ska Marty sova!
See you!

Kommentarer
Postat av: :)

oooh vad mysigt det blev :)

2008-05-13 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0