Lördag

Igår tog jag och Lisa oss en roadtrip till Frövi med marty&liss-partymusic i bott. Väl i frövi var jag tvungen att visa hur halo ska spelas och inte för att skryta eller så men i kicked some ass yesterday! (: Jag var tvungen att visa Dp vart skåpet ska stå. På hemvägen fick Lisa känna av känslan av att vara med i en skräckfilm. Ett mystiskt ljus som försvann och en bil som helt plötsligt slutade fungera!!  Tur att det bara var Marty som spelade Liss ett litet spratt! Det var för roligt att se hennes min, ojojoj. Skakig Lisa = FUN!

Idag har jag och Jennifer varit inne i örebro och shoppat. Vi laddade bla upp med utrustning inför Fotbolls EM, om det är några som är taggade så är det vi!

image25
Pepp pepp pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0