Lördag

Jobb jobb jobb..
Ännu en jobbhelg är klar och den här gången hände det faktiskt lite. Tillexempel så slutade en mans permobil att fungera precis vid utgången på ica, men han hade ju faktiskt förvarnat "jag kör på rött" och det skulle han inte gjort, ladda batterierna är ett måste om man kör permobil men det hela löste sig och på något sätt kom han iallafall utanför icas dörrar så jag hoppas han kom hem säkert.
Idag gick dessutom en av glassfrysarna sönder så det var bara för mig och Liss att jobba över och börja ösa glass men lika glada var vi för det, vi fick ju trots allt med oss en del glass hem och det tackar man inte nej till. Vi blev som två små barn igen !

Imorgon börjar packningen inför mallis! Jag och Liss ska ner till Ica och handla det sista. Pasta for the win!


Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0