Uppdatering

Okej det här är vad jag kallar riktigt dålig uppdatering!! Skärpning.

Förra helgen var det party hos Jim och det blev en lyckad kväll som vanligt :) Skaka på rumpan var ett måste, ingen vill väl vara våltäktsman? Min mobil försvann dock i nån timme men blev upphittat i nån dryg tjejs väska. Thats life! Jag höll iallafall hårt i den resten av kvällen.

Resten av veckan bestod av ledighet, dvs påsklov (:
Det bjöds på myskväll hos Oskar, en heldag i Linde, en shoppingtur i Örebro och party hos Oskar. Wonderful :)
Jag kan säga att golvet gungade hos Oskar också och även detta blev en lyckad kväll :)

Ikväll blir det mystime med Liss och Rebert dom kommer hit för lite matlagning, chockladdrickande och filmvisning, myys :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0