Helgen

Hej!

Ännu en helg är förbi och den här var en av dom bättre.
I fredags Pluggade jag med Liss, okej det kanske inte blev så mycket pluggande gjort men hon är ju äntligen hemma igen från Polen så vi hade lite att ta igen, så det blev alltså mycket pratande och dessutom lite kaffedrickande. Men tillslut somnade vi iallafall, det var vid tre skulle jag tro och så ringde klockan 6.20 och då var det dags att pallra sig upp, ica väntade.
Senare under dagen bar det av mot Frövi för att hälsa på lite härliga vänner när vi kommer innanför dörren börjas det sjungas och bjudas på tårta, dom är verkligen för söta :) Det har blivit mycket tårtätande den senaste veckan, men hey, i like it :)
Kvällen bjöd på allsång, tv-spel, trevliga människor och dessutom att bli utlåst på balkongen av husets herre himself.
Det var verkligen en jätte lyckad kväll, tack för den Oskar :)

Nej nu måste jag fortsätta plugga så jag kommer nånstans, snart kommer J. och då blir det film.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0