Helgen som gått

Ännu en måndag är här med alla måsten inför veckan men vänta nu.. Den här veckan finns det inga måsten, matteprovet är klart, teorin fixad och arbetet inlämnat. Det här kommer nog bli lite av en skön vecka. Jag och Liss ska till och med sätta igång med träningen på onsdag, go marty !

Helgen som var blev en riktig panghelg så jag måste ju dra den i lite stora drag.
Lördagen började med en tripp till öret med mamma och pappa, vi skulle lämna min dator hos en kompis till familjen för han skulle fixa lite med den, när vi skulle åka blev jag först irriterad för att ingen kunde offra sig och åtminstonde bära kartongen som sladdarna låg i men efter att jag ryttigt till så ställde pappa upp att bära den så jag går ut till bilen 5 minuter senare och vi börjar rulla mot öret, jag satt där i lugn och ro i baksätet och pluggade lite matte och helt plötsligt slog det mig, "Vem tog datorn!!" Fuck, då var det bara att vända om mot Nora för att hämta datorn och sedan börja resan mot örebro ännu en gång.. Jag kommer aldrig ha rätt att säga till pappa att han har dåligt minne igen. aja det löste sig iallafall.
Efter lite shopping hämtade vi upp Liss i pershyttan och det var dags för lite uppiffning inför kvällen. Den var time for some party i Vedevåg men först bar det av till Linde för förfest med härliga töser och några boys.
 
Kvällen blev otroligt lyckad och ja, vi fick dansgolvet att gunga, det var varken första eller sista gången det kommer hända. We Rock!

Ha det bra people!

// Marty

Kommentarer
Postat av: Eriicaa!

Vår busschaufför, vår busschaufför det är en man med glatt humör (: Och det var vi också heela kvällen :) Thank you, cutie!

2008-03-17 @ 22:34:31
URL: http://ericazetterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0