18 år!

Hej gott folk!

Nu är 18 år fyllda och oj vilken underbar födelsedag det var :)
Morgonen började med det traditonella uppvaknandet av familjens skönsång och paket på sängen, i love it.
Sen bar det av till praktiken och där kommer plötsligt jennifer med en tårta, då tog jag en paus i brödplockandet och fikade lite istället. När praktiken var slut kom jag hem till firande med släkten så då blev det lite mer tårtätande och paketöppning. När pappa kom hem från jobbet hade han köpt en buket med 18 stora röda rosor, helt underbara. På kvällen kom girlsen, myspys.
Här kan man tro att 18 års firandet skulle vara över men nej då det fortsatte dan efter med.

Så på fredan kom jennifer, oanmäld  ner till praktiken vid två och hämtade mig, vi gick hem till mig där jag fick byta om och sen blev vi upphämtade av hennes syster. Det bar av mot örebro. Efter resan som kändes lååång så var vi tillslut framme, och där stog vi utanför relaxen på gustavsvik. Jennifer hade med sig allt som kunde tänkas behövas för mys i några timmar. Vi besökte ångbastun,och den vanliga bastun, satte på oss ansiktsmaskar och  satte oss i baren där vi drack några cider som jag faktiskt fick köpa helt lagligt (:
 Efter några timmar på relaxen åkte vi hem till jennifers place, när vi öppnar dörren ser jag två snygga brudar komma springande mot mig, moe och liss hade hittat till partyt :)
Hos jennifer fanns det mat, tårta och drinkar men innan det fick huggas in på det var det dags att börja fixa iordning sig, nästa stopp var party i Bångbro.
Jag hade verkligen så kul, vi fick golvet att gunga i bångbro det kan jag lova :)

Jag hade en helt undebar dag tack så jätte mycket tjejer :)


Ta hand om er
Martina

389167-15389167-14

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Grattis i efterskott, och vilken härlig dag du verkar ha haft! :)

2008-03-12 @ 19:26:16
URL: http://evylynpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0