Bröllopsfest

Igår var det bröllopsfest för hela slanten, den blev riktigt lyckad! Det bjöds på allt från rullatorrace till line-dance!
Själv höll jag i stövelkastningen och där fanns det många olika varianter på hur ett stövelkast kunde se ut, allt från rakt upp på taket till rakt upp i ett träd. Men jag måste ändå säga att många var riktigt duktiga, en miniapplåd till dom :)
Senare mot kvällen var det dans och det kanske inte var nån skräll att vi shakade loss, ska det göras så ska det göras ordentligt!
En riktigt lyckad fest helt enkelt, grattis Maggan och Gunnar! :)




Nu ska jag ta tag i mitt rum, allt ska städas till och med garderoben, byrån och badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0