Underbara Söndag

Ja det är sant, den här söndag har faktiskt varit riktigt mysig!
Jag brukar aldrig tycka om söndagar, dom brukar vara fyllda med ångest, den såkallade söndagsångesten. Men idag fanns det inget spår av den nånstans. Kanske men bara kanske kan det varit detta underbara väder, nej föresten jag är helt säker på att det var vädrets förtjänst. Ingen kan vara på dåligt humör när det är sånt här väder, det går inte! Nu står sommaren för dörren mina vänner :)
Jag har suttit på altanen och gottat mig en stor del av dagen med mamma och majsan, pratat om allt och ingenting och även piffat till mammas hår med lite ny färg. Sen gick jag upp till familjen rings stuga för lite grillning och härligt umgänge, och mysigt blev det!
Hela dagen har bestått av sommarkänslor, vi fick helt enkelt en liten smak av sommaren idag och jag har även hört att det fina vädret ska bestå hela veckan, I´m happy!

På onsdag är det halkkörning som gäller, oh my ! Vi får väl se hur det går, stackars krake som ska åka tillsammans med mig, det kommer bli åka av ;) Nej då han eller hon  kan känna sig lugn :)


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0