Linjen är tunn och alltid nära till allt som är grönt och grant



Ojoj här händer det grejer, blogg.se bygger om och mitt inlägg från igårkväll försvann ut i cyperspace..
Dagen har spenderats på bästa sätt, fika med Liset och Örebro med Sofia. Det var snabba cash som stog på schemat, den kan jag rekomendera, lätt sevärd. Men ni vet när man blir kissnödig halvvägs in i filmen så kan man inte helt fullt ut konsetrera sig på något annat än just det, så blev det idag. Nu ska jag ta mig mot sängen, jobba tidigt imorgon.

Godnatt!

Och just det slänger in en pepplåt med Markus, det är ju faktiskt fredag imorgon.


Markus Krunegård - Det är ett idogt jobb att driva ungdomen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0