Ordinlärning

Jag sitter just nu och försöker få in 14 främmande ord i mitt huvet som vi ska kunna till psykologin imorgon.. Nej okej det var en lögn men innan jag gick och tränade för cirka en och en halv timme sen så satt jag och försökte få in 14 främmande ord i mitt huvet. Det är här med ordinlärning är helt och hållet meningslöst, eller nu kanske jag överdriver igen, men det är iallall inte det som jag helst sitter och pluggar på, men men det ska göras och jag ska göra det.


Jag måste även gratulera sofia!
Glad som aldrig förr kom hon inskuttandes i skolan och jublade, för hon har klarat körkortet!!





Kommentarer
Postat av: Sofia

wuhu. Lycklig som aldrig förr! :D Tack för gratulationerna. (stavas det så?)

2008-11-26 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0