Ett litet guldkorn

När jag slog upp dagens tidning så ser jag mina kära vän sara på en kamel och lite längre bak i tidningen fanns det en helsida om henne.

Ni som inte har hängt med i svängarna så ska jag meddela att Sara precis just nu är i Kenya och pluggar den här terminen. Tänk er vilken upplevelse! Befinna sig i Afrika en hel termin. Ja ni, mycket tror jag hon kommer ha att berätta om när hon kommer hem från sin tripp och jag väntar med öppna armar på att få höra allt över en kopp kaffe eller två (eller varför inte över lite te med massor av honung)! Och nog längtar jag lite efter att få se hennes schyssta moves på dansgolvet också :)

Läs henne blogg här
Läs artikeln här




Kommentarer
Postat av: Josephine

Goooosh så man saknar bruttan! snart får hon allt ta och komma hem :)

2008-11-12 @ 17:13:57
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0