BEL-Pris

Ojojoj vilken onsdag det har varit. Den började med en redovisning som iallafall gick okej och slutade med att jag helt oväntat står uppe på scenen i aulan och tar emot ett såkallat BEL-pris.

Förklaring
Lindeskolan i samarbete med bergslagsbanken delade idag ut ett stipendium till en elev från varje program. BEL(Bra Elever på Lindeskolan)priset. Tidigare under dagen så hade jag hört att den som skulle få stipendiumet hade fått hem brev om detta och eftersom inget brev hade infunnit sig i min brevlåda så antog jag att jag inte var en av dom nominerade från vår klass. Så sitter jag där i godan ro i aulan med resten av treorna och priserna börjar delas ut och tillsut är dom på handelsprogrammet och vad säger dom inte om inte Martina Danielsson!! Så där sitter jag chockad som få för att sedan rusa upp på scenen för att ta emot ett stipendium på 5000 kronor.
Ni anar inte hur chockad men framförallt glad jag är!!

"utmärkt sig för att vara speciellt positiv, ambitiös och duktig i sina studier samt en god representant för sitt program" 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Nej men vad kul! då går man säga grattis =)

2008-11-12 @ 21:56:37
URL: http://josen.devote.se
Postat av: sofia

woho!:D

2008-11-12 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0