Måndag

Jag insåg precis att jag inte har skrivit något inlägg sen midsommar. Men som mitt försvar har jag att mitt internet har levt sitt egna lilla liv den senaste tiden, det har kopplat ur och in som den själv känt för. 

I onsdags bestämde Jag och Lisa oss för att ta en roadtrip till Karlstad för en heldag med shopping. Både jag och lisa hittade tonvis med grejer och massor var på rea. Det är helt sjukt, jag brukar aldrig hitta nånting på rean och i år har jag hittat hur mycket som helst. Men är inget jag klagar över jag är bara oerhört nöjd över mina inköp :)

Den här veckan blir det relativt mycket jobbande för min del jag har två långa dagar på schemat och en kväll, men eftersom att jag och Lisa har börjat planera för ännu en resa som ska ta plats i augusti så är jag glad för allt jobb jag kan få! På fredag är det Björn Rosenström som gäller och jag är taggad till tusen vilket jag hoppas att hela Noras befolkning är, torget kommer gunga! Be there!


Godnatt!
Marty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0