Söndag

Jag hade bestämt mig, det fanns inga fler ursäkter som jag kunde lura i mig själv, det var bara för mig att ta tjuren i hornen och dra på mig joggingskorna. Väl ute med musiken i öronen och en bra inställning till idén att jogga så öppnar sig himlen och regnet öser ner men det förstörde inte min joggingtur, det peppade mig bara lite extra och dessutom är det faktiskt väldigt skönt att springa när det regnar. Det jobbiga kommer när det väl slutar regna och man får springa runt i sina dyblöta och kalla kläder men när man väl kommer hem så känner man sig riktigt nöjd med sig själv måste jag säga.

Dessutom har jag jobbat 6 timmar idag så jag har både dragit in pengar och lite kondition! Jag känner att jag har all rätt att belöna mig själv med en mini-applåd :)


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0