Torsdag

Mamma och Pappa på öland och mogge i strömstad, det innebär att jag och Åke har hela huset för oss själva. Det innebär även mycket disk som jag måste ta hand om och post som ska bli intagen, blommor som ska vattnas och en åke som ska rastas. Ja jag får helt enkelt ta fram den vuxna marty ett tag. Men fram tills idag så har jag haft sällskap av liss. Men nu är det bara jag och Åke vilket även det kan vara mys om inte han skulle ligga och tjura i sängen  pågrund av att han inte får plats i mitt knä eftersom datorn måste få plats någonstans men men jag vet hur man får han på bättre humor.

Nu tänkte jag ägna resten av kvällen åt att kolla på nyckeln till frihet. Jag har hört att den ska vara riktigt bra och jag har tänkt kolla på den så många gånger så nu tror jag att det helt enkelt får vara dags.
Upp tidigt imorgon ica väntar, woho !!



Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0