Valentine´s day

Idag är det alla hjärtansdag ifall det på något vis hade undkommit er. Det är alltså idag man ska köpa blommor och chocklad, tända ljus och mysa lite extra med sin älskling. Så vad gör man om man inte har en älskling att dela alla hjärtansdag med? Är budskapet med dan helt oväsentligt då? Jag skulle säga nej. Jag har ingen att dela den 14:de februari med men däremot har jag en undebar familj och vänner som inte säger nej till lite uppvaktning. Mamma och pappa fick rosor och chocklad från mig och min bror idag och ikväll ska jag träffa Jennifer och mysa med henne med lite varm chocklad, gelehjärtan och ljus :)
Deppa inte för att du inte har nån pojk- eller flickvän att dela alla hjärtansdag med. Använd dagen för att visa lite extra uppskattning till dom som betyder lite extra :)




Happy Valentine´s day my freinds :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0