Söndag

Idag har jag varit ute och övningskört förutom en tvärbromsning vid en rondell så gick det riktigt bra :) Imorgon börjar körkortsteorikursen, Julia ska också gå den vilket är riktigt kul :) Så nu är det jag och hon som ska ha körkort inom en inte allt för lång framtid, hoppas vi iallafall.

Alltså seriöst jag såg en reklam på tv om att man kan få en brasa till sin mobil, seriöst vem vill ha en brasa till mobilen? Kommer man nångång sitta och kolla på den och tänka "åh vad mysigt" nej jag skulle inte tro det.. Slöseri med pengar säger jag.

Ikväll ska jag, jennifer och lisa fixa lite mat till moa som fyllde år i veckan, hon har dock ett år kvar innan hon har åldern inne för krogbesök och körkort. Själv har jag bara si då där 11 dagar kvar :) Jaja middan kommer bli mys, prata gamla minnen och bara umgås.
imorgon börjar lovet, så skönt men som sagt ska jag ju ända upp och ta niobussen till Linde men det är det värt, jag kan offra ett lov för att satsa på körkortet. Imorgon ska jag även göra ljusa slingor, just nu är det brunt men jag börjar få utväxt på det så något måste göras så jag tycker det känns bra att ljusa upp det nu till sommarn, så jag hoppas på att det blir bra.

Nu ska jag ringa till Jennifer och kolla om planerna för kvällen. 

Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0