Something unpredictable

Känner man verkligen nån helt och hållet, finns det verkligen någon som man vet allting om, allt som har hänt i deras liv som på något sätt har påverkat dom, någon man vet exakt allt om ?

Jag tror inte du förstår hur jobbigt jag tycker att det här är, jag vet att du mår dåligt och jag har inte visat att jag har  brytt mig så mycket som jag borde men jag insåg inte hur illa det var, det känns som att allt var på en bra nivå och helt plötsligt så blev allt sämre, det gick så fort. Nu har jag börjat inse att det inte är så lugnt att detta faktiskt kan få ett hemskt slut. Snälla du jag vet att du mår dåligt men försök, försök för allas skull att kämpa dig igenom det här, jag vet att du kan, du är starkare än vad du tror. Jag finns här för dig vare sig du vet det eller inte, jag kommer alltid finnas här för dig för släkten är värst. Vi älskar dig!

/ M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0