Min helg

Hej alla glada..
Nu har ännu en helg rusat förbi. Min helg har varit en av dom händelsefattiga men jag är iallafall uppvilad vilket är positivt.
I fredags jobbade jag till åtta, kom hem och åt lite rostbiff och potatissallad med mammi och pappi. Kollade lite på tv och gick till sängs tidigt för att på lördagsmorgonen återigen bege mig till Ica för lite arbete med Liss. Där blev det storgräddning av winnerbröd och annat gott. Efter 6 timmars jobb satt det inte helt fel med tacos. Resten av kvällen blev degning framför tvn, det bjöds på melodifestival och titanic.
Det var i stort sett det min helg bestod av. Idag tänkte jag sätta tänderna i lösningsformlerna i matten och ikväll blir det filmstund med Jennifer.

Nu vankas det för mat med farmor.

Ta hand om er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0