Hej

Hej gott folk!

Prov imorgon och jag har verkligen ingen ork att plugga så jag hoppas helt enkelt på att det går bra ändå..
Snart är det äntligen lov, det ska bli så skönt. Då ska jag gå en körkortsteorikurs måndag-fredag, jag måste ju faktiskt komma igång på riktigt med körkortet nu om jag ska lyckas med det innan sommaren, det är ju faktiskt bara ungefär två veckor kvar tills 18 årsdagen är här :) ojoj vilket röj ;)

Vart tog den fina solen vägen som var framme igår? jag hoppas den kommer tillbaka snarast. Idag har det varit riktigt kallt hela dan och som pricken över i:et så skulle vi såklart ute på idrotten idag vilket var kaaaallt men vad tusan är man en viking så är man (; 


Bäst att jag pluggar lite på det sista nu sen blir det sängen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0