Sinnessjukt!

Provet är klart, det betyder inge mer pluggande för det här året. Helt sinnessjukt!
Nåt som är ännu mer sinnessjukt är att jag tar studenten nästa termin, jag har enbart EN termin kvar i skolan.. Det om nåt är sinnessjukt!
Den stora frågan är vart jag ska ta vägen sen... Resa? Jobba? Plugga? Flytta? Nej vet ni vad man ska leva i nuet och det är precis vad jag tänker göra den kommande terminen, vart jag tar vägen i framtiden visar sig.
Och just nu är dom kommande dagarnma fyllda med en sista praktikdag på ica, party party (gymnasie/studentfest), juldans samt julavslutning, packa klappar, baka.. Ja nu ska jag helt enkelt göra allt som hör julen till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0