Lördagskväll

Den här lördagskvällen blev just tusen gånger bättre, jag satte mig mig nämligen ner för cirka 2 timmar sen, letade reda på en bild och skrev klart bildanalysen, helt underbart att ha den klar. Nu ska den bara redovisas på måndag sen kan jag glömma den och fokusera på provet på onsdag för att sen lägga all energi på studentfesten på torsdag!

Jag måste ju även sätta ett minus för elevrådet som lagt in gymnasiefesten på samma dag som studenfesten, inte alltför smart, traditionen om studentfest dagen innan juldansen kommer hållas..
Däremot har jag ingenting emot idén, vore kanon roligt om alla årskurser på skolan festade loss tillsammans. Jaja kanske kommer fler tåg.

Men men, jag är inte bitter! 
Är ju numera klar med min bildanalys och ska snart krypa ner under en filt i soffan och slå på en film.
 Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0