Torsdag

Dålig uppdatering igen, I know!


Idag har jag varit sjuk så det blev inge Ica för mig denna torsdag, jag gick istället upp vid halv elva, började klunka te för att få min hals att må lite bättre och så satte jag på en film. Det blev hotet inifrån, det var faktiskt riktigt bra. Jag är nöjd med mina filmval dom senaste dagarna imorgon tänkte jag satsa på the great raid och hoppas att den också är lite av en hit :)
Te, Te , Te. Det är ett måste, speciellt när man är förkyld jag har druckigt ett antal koppar idag och fler ska det bli.

Jag och Lisa bokade resa i helgen, det tåls att nämnas!! Den 3:de juni bär det av till Mallorca - Magaluf. Då kommer nattlivet där vara som bäst, det kommer vi se till :)  "Alla som inte dansar är våltäktsmän"


Ha det bra!
Marty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0