Tisdag

Ja då mina vänner det fina vädret har hållt i sig, solen skiner som bara den och alla är glada :)
Idag hade jag körlektion så jag missade idrotten men då fick jag och jesper istället lite dötid att ta kol på tillsammans så vi slog oss ner och gottade oss i solen som alla andra denna härliga tisdag, i like that guy :)

Idag kom jag och DP på en onskefull plan som ska genomföras 23.16 ikväll. Det ända jag kan berätta är att jag inte skulle vilja sitta ensam i en tvåa i Frövi vid den tidpunkten. Personen i fråga kommer nog aldrig mer sitta och häcka iallafall, mohaha!
Jag och DP är för bra tillsammans, we make a great team så att säga! ;)

Imorgon är det dags att få halkan avklarad men jag ska vara i Linde kvart i sju, det känns ju lite väl tidigt för mig men men det är bara att pallra sig upp.


Nej nu är det duschen som gäller. Jag kommer definitivt skriva om morgondagen och allt mitt halkande imorgon.



See you!
/Marty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0