Söndag

Jag kollade precis på man on fire, den var riktigt bra. Men var en pärs att kolla klart på den, jag skapade lite av en flod i min soffa. Jag är så jäkla känslig, jag gråter för allt sorgligt i filmer.. Jag säger bara pearl harbor med mig och lisa då svämmar det över, ojoj. Men iallafall filmen var riktigt bra se den om ni inte redan gjort det. Dakota Fanning är helt fantastisk, keep up the good work säger jag bara :)

Denna helg bestod av jobb, jobb och åter jobb, men en frövirunda hans även med, det vankades för myskväll med film och allt därtill men myskvällen förvandlades till ett paty. Ja det är väl i frövi det händer ;)  

imorgon är det nationellt prov i engelska som gäller, speaking. Känns ju inte direkt som att det kommer gå lysande men men jag vill bara få det gjort.

Nu ska jag sova!
Godnatt // Marty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0