1 April

Jag tror inte riktigt att den här grejen med att vrida om klockan till sommartid är min grej, jag vet det är bara en timme men den timmen känns av måste jag säga. Jag försov mig imorse och har varit trött hela dagen men jag och j. hade humöret på topp iallafall, våra ackrobatiska övningar på dagens idrott var inte att leka med. Jag upptäckte även att jag är grym på att stå på händer visserligen var det mot en vägg och med en Jennifer som höll i mina ben men jag kände mig duktig. J. däremot hade lite av vad jag skulle kalla spagettiarms, hihi men hon var duktig iallfall :)

Jag kan avsluta med att berätta att imorse när jag insåg att det var 1:a april lovade jag mig själv att jag inte skulle gå på nåt dåligt skämt, jag skulle vara extra vaken hela dan. Det här året skulle ingen lyckas. Jag gick upp och  det första som händer är att jag går på samma gamla skämt som vanligt av mamma.. Hopp så var det som vanligt igen då. Jag tar nya tag till nästa år!

Nu är det nog dags att besöka sängen så att jag orkar mig upp imorgon, inga försovningar här inte!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0