Tvåtusentio

Nellie föddes och jag gosade.


Jag fyllde 20 och firade detta på bästa vis.




Jag och Lisa åkte till Stockholm.




Vi åkte till London i fyra dagar




Det blev sommar och den spenderade jag bäst med fina ladies på någon uteservering i kvällssolen, i Sune på västanåteater, sena kvällar i ladan och roadtrip till Göteborg.



Det blev höst på riktigt.



Helt plötsligt var det november och vi packade våra väskor och åkte till Bali. Den resan var helt fantastisk och vi upplevde så otroligt mycket. Perfekt avslut på ett perfekt år.

När jag tittar tillbaka på alla bilder från tvåtusentio inser jag vilken fantastiskt år det har varit. Jag har kommit ännu närmre mina vänner, sett lite mer av världen, varit med om en total kulturkrock och bara njutit av livet. Jag höll dessutom mitt nyårslöfte för året
- Åka på minst två resor varav en lite längre.

Nu ser jag framemot att se vad tvåtusenelva har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Sofia

och jag var med po boda resorna. Det kenns bra! :) Gott nytt or besta!

2011-01-04 @ 04:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0