Bloggar värda att kolla in

Jag måste bara ännu en gång tipsa er som inte redan har skaffat bloggkoll, att göra det!! Det är hur bra som helst du väljer bara vilka bloggar du vill ha koll på och sen ser du enkelt när bloggen har blivit uppdaterad, alltså slipper du kika in lite då och då för att se om det hänt något och bli besviken när det är samma rubrik som förra gången överst på sidan. Jag tycker det är kanon!

Nu tänkte jag bjuda på några av Noras bloggare som jag håller lite extra koll på, läs dom ni med!
Sofia
Evylyn
Josephine

En liten extra titt tycker jag ni ska ägna Sara som just nu befinner sig i afrika, där kan man snacka om äventyr!

Puss på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja, alla säger att det där bloggkoll är helt toppen. Jag får väl ta mig i kragen och fixa det där jag med :D



jag håller en extra titt på dig med, sjukt fin header du fixat! :)

2008-09-12 @ 15:46:43
URL: http://josen.devote.se
Postat av: Martina

Åh vad roligt att du gillar den :)

2008-09-12 @ 21:31:57
URL: http://martinadanielsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bloggkoll är riktigt bra =) Jag har såklart dig på koll också. Din blogg är super och jätte fina bilder Marty! Puss.

2008-09-13 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0