Puss och godnatt

Nu är det dags att sova, ica väntar imorgon med goa och krävande kunder, fika och Liss! Jag är verkligen så grymt glad att vi jobbar samma helger, kan det bli bättre? Jobba med sin bästa kompis, naaj jag tror inte det .. Det är verkligen gret!
Men om jag ska vara pigg och fresh så är det lika bra att jag går och lägger mig nu. Jag kan medela att jag längtar mycket till söndag vilket innebär sovmorgon! Lite mer såna åt folket.


Jag bjuder på några bilder av Åke så ni har något att vila ögonen på ett tag :)
Godnatt på er!




                                                                                                                                                                                                                        










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0