Ny design?

En ny design är på gång.. Eller okej kanske inte pågång, jag har inte ens börjat pysslat med den men det ska iallafall komma en ny design inom kort, hoppas jag. Jag måste bara få lite tid över, just nu är det för mycket annat som måste göras men jag ska göra mitt bästa iallafall. Nångång framöver kommer den en ny design på bloggen, frågan är bara om det kommer dröja tre månader eller 1 vecka.. Det tåls att se.


Glöm inte idol 20.00! Jag har längtat sen i onsdags (tro inte att jag är ett freak, jag gillar bara idol väldigt mycket!)
Idag kommer även Noras egen storsångerska vara med (you rock girl), don't miss it!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åååh var hon någe grym eller?! :)

2008-09-10 @ 21:19:19
URL: http://josen.devote.se
Postat av: Martina

Hon var GRYM :D

2008-09-10 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0