Mamma Mia!

Filmen var verkligen hur bra som helst. Det var en feel-good film skulle jag säga. Man blir super glad av den. Abba musik är självklart alltid välkommen, så jag kan skarpt rekommendera att se den om ni inte gjort det och även om ni redan sett den så se den igen för tusan! Jag kommer garanterat se den fler gånger. Mer glada filmer åt folket!

På väg både hem och dit var det allsång av Abba låtar som gällde. Våra sångröster är det inte fel på iallafall ;)


Kan det komma ett bättre tillfälle till att bjuda på några klassiska Abba låtar? Nej jag tror knappast det.


ABBA - Lay All Your Love On Me



ABBA - Honey Honey



Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Tycker verkligen om ABBA låtarna.

Åh jag måste gå och se filmen!

2008-09-07 @ 20:30:32
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0