Buzzador

Jag är en buzzador. Detta innebär att jag får testa produkter gratis. Det kan vara allt från mat och godis till datorgrejer och hemsidor. Men hur kul är det inte att få hem en kartong med godis till dörren. Det går helt enkelt ut på att du ska dela med dig av produkterna som du får hem till dina vänner och fråga vad dom tyckte om den och sedan medela detta till buzzador. Det är helt gratis och du får själv bestäma om du vill vara med i en kampanj eller inte. Man samlar poäng genom att vara med i kampanjer, dessto mer poäng du har dessto lättare är det att komma med i kampanjer. Så i början kan det ta ett tag innan man bli fårfrågad (detta beror även på dom intressen du fyller i i din anmälan) Men den som väntar på nåt gott.. Jag anmälde mig precis för att testa kycklingfärs från kronfågeln så alla ni som känner er manade att komma på en middag för att testa, kan ju meddela ;)


Om ni själva skulle villja vara med och buzza så anmäler ni er här. När ni kommer till fältet där det står "Rekryterad av Buzzador - Användarnamn" så skriver ni in Martina28. Genom detta får jag lite extra poäng och jag lovar att jag ska ge er en godispåse om jag får hem det nångång!

Buzza lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0