Studentfest

Ojoj, gårdagen bjöd på en hellyckad kväll. Dans, drinkar och utklädda treor förgyllde kvällen. Jag vet att det ska finnas bilder att hämta hos någon, själv tog jag inte ens upp kameran ur väskan (!!??). Är man pantad så är man..
Men nog ska jag ragga upp lite bilder alltid. Dom kommer inom kort.
Jag är dessutom ledig från praktiken idag, chefen var jätte förstående och tyckte att studentfest var en helt okej anledning att vara ledig för (tack för det!) så jag och Lisa ska snart ta oss in till Örebro, hon ska klippa sig och jag ska hitta nåt festligt tills den 10:de, ska man fira så ska man och jag tror bestämt att det blir en bio på det. Jag tycker det låter som en kanon "dagen-efter" dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0