Lindeskolans egna gossipgirl

Ja men visst är det tillbaka. Lindeskolans egna svallerblogg! Årskullen 88 hade det och dom skötte sig riktigt bra men jag vet inte om jag kan säga samma sak om det här årets "gossipgirl". Jag tycker i vanliga fall att sånt här är riktigt roligt, men det känns inte som att dom här killarna har så mycket att skriva om men jag ska ge dom en chans dom kan ju rycka upp sig. Här har ni den om ni känner er sugna på att höra det senaste, inte för att dom är speciellt bra på att leverera än så länge men som sagt vi får väl ge dom en chans. Skvaller direkt från Lindeskolan.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan mixa ihop en skön blandning av låtar till morgondagen.



Kommentarer
Postat av: Josephine

wweeeej! det här har jag missat. Nu ska det läsas :D

2008-10-09 @ 21:27:36
URL: http://josen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0