Höstlov, vi gillar't!

En riktigt lugn lovdag, det är precis vad den här dagen har varit och vad resten av dagarna (iallafall fram till Lördag) kommer bli! 
Vaknade i Örebro, tog en mariebergtripp med mamma och pappa och drog sedan med mig min kusin på innebandymatch. Innebandyn vann såklart Nora, mycket bra jobbat tjejer. Lite extra Creed går självklart till Soff som trots ett par utvisningar höll huvudet kallt (eller vänta nu är det verkligen hela sanningen) "Säg inget! Säg inget! " Ni som var där får avgöra själva, själv ska jag försöka få ett utlåtande av bandyproffset herself.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia

2008-10-29 @ 22:53:14
Postat av: sofia

nu har du fått mitt utlåtande på msn.. Pinsamt att folk hörde, haha. xD

2008-10-29 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0