Sjuk = Vännertime

Snor, host, snor, host.. Thank god för nässpray! På riktigt, utan mitt kära nässpray skulle jag inte överlevt dom senaste dagarna. Just nu är det det finaste som finns. Idag var jag ner till vårdcentralen och fick antibiotika, dom fruktar bihålinflammation men tack för att vi upptäckte det så tidigt så jag kan börja knapra antibiotika redan nu så jag slipper köra upp en nål eller liknande i näsan.
Doktorn sa åt mig att ta det lugnt så hon tyckte lite vänner-maraton skulle passa bra nu och jag lyssnar gärna på hennes råd så jag har kollat på vänner från 05.30 imorse och mer kommer jag hinna med under dagens gång. 

Nu ska jag krya på mig lite :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0