Dragningskraft

Jaha på nått sätt lyckades jag ändå fastna här. Jag tog mig från den stationära datorn men lyckades hamna framför den bärbara istället men det är ju lika illa det, det gör mig lika fast och ännu tröttare imorgonbitti men men det får jag ta då. Jag och mamma sitter och kollar på american idol, eller mamma kollar och jag halvkollar lite samtidigt som jag surfar runt. 

Idag hittade jag äntligen en skinnjacka som jag gillar.  Jag har varit osäker om jag velat ha en skinnjacka eller inte väldigt länge nu, men jag kom tillslut fram till att jag ville ha en iallafall. Skinnjackan har nästan blivit ett basplagg, den funkar verkligen till allt. Man kan ha den till leggins, jeans, klänning, ja i stort sett allt funkar till en svart skinnjacka. När jag väl bestämt mig för att köpa en så var bara problemet att hitta den men idag när jag och mamma var nere på stan (kan ni tänka ner, lilla staden Nora) så hittade jag en skinnjacka som jag gillade grymt mycket. Den är från märket Only, kommer bli kanon nu i höst och vinter. 

Nej men snälla nån, nu får jag ta mig i kragen och ta mig ner till sängen, ica väntar ju imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0