Noramarken

Nu i helgen är det marken i vår lilla stad och jag måste säga att det inte är vad det en gång var. För nåt år sen var det verkligen roligt, en av dom bästa helgerna på året skulle jag säga men vi har växt upp och tur är väl det. Detta gäller förstås bara kvällarna! (mycket viktigt) Dagarna tycker jag fortfarande är hur mysiga som helst, gå runt och kolla i stånden, äta munkar, majs och marknadsgodis, det kommer jag aldrig växa ifrån. Men kvällarna med den "yngre" generationens festande det kan jag sätta på utelistan. Dessutom höll vår generation upp dansgolvet mycket bättre än vad den nutida gör, inget drag alls där nere..

Nej fy vad gammal jag låter, men jag får ju faktiskt vistas på krogen så sug på den ni!

Godnatt
Marty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0