ISawAShimmeringLight


Jag gillar att Elias på cirka 90% av bilderna på oss tillsammans poserar vant medans jag goes bananas som vanligt..

Min kusin och moster har varit på besök över helgen och jag har haft fullt upp så bloggen har hamnat lite åt sidan dom senaste dagarna. Och om jag ska vara ärlig har jag fokuserat på annat som känts viktigare, min pappa opererade nämligen sin höft nu i veckan och precis som min goda vän så fint beskrev det så känns det i hjärtat när någon nära person som man tycker så mycket om ska opereras. Men allting gick bra och pappa-Jan är numera på bättringsväg. Ska in och hälsa på honom imorgon igen, behövligt. Saknar honom här hemma!

Kommentarer
Postat av: Kia

Ni är såååå söta!!!

2010-01-12 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0