I'm getting tired and I need somewhere to begin


Jag sitter just nu och lyssnar på min "lugna favortier"-lista på spotify med tända ljus och en tom tekopp. Jag är sådär galet trött, ni vet när man finner sig själv sitta och stirra in i datorskärmen utan att uppfatta vad man läser eller ser. Så nu ska jag dra mig mot sängen. Tänk att det kan vara så skönt att sova. Vara bortkopplad från verkligheten några timmar och helt plötsligt kan man vara där på den där tågluffen genom Italien eller som student i Lund utan att man ens behövde anstränga sig. Och om saker och ting blir förvirrande eller obehagliga så är det bara att vakna, inse att det var en dröm och somna om.

Godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0