Fynd

Jag skrev i ett tidigare inlägg hur otroligt grym jag är på att fynda på rean och jag tror jag måste betona ordet "otroligt" lite mer. Förra gången jag besökte marieberg hittade jag en vinterkappa (vilket jag letat efter hela vintern) för halva priset och idag hittade jag skor som kostat 1000:- som numera kostade 300:- jag gillar't!
Däremot verkar det inte som att jag är lika bra att shoppa loss på h&m's hemsida, mer än hälften skickades tillbaka. Frågan är om det är mig eller h&m det är fel på. Nej förlåt h&m får man inte klaga på, h&m är bra för dig! Wellwell fylla garderoben med vårkänsla kommer nog inte bli något problem med eller utan h&m.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0