2009

Gott nytt år!!
Helt galet att 2009 är slut men jag välkomnar med glädje 2010. Jag tänkte med bilder visa några av årets höjdpunkter.


Jag fyllde 19 (vilket trots allt är lite av en värdelös ålder) Den firade jag på Satins dansgolv med dessa pinglor och några herrar som inte fastade på bild.



På påsk festade vi till det hemma hos Johan med singstar och härliga männsikor.





Året förgylldes av en hel del galna studentfester.





Studentdagen kom ifatt oss och så gjorde förvirringen som blandade sig med glädjen i en konstig kombination. Men den 12 juni är absolut årets lyckligaste dag.





Sommar. Peace and love. Jobb. Bad. Grill. Parkfest.



Årets bästa musikaliska upplevelse är utan tvekan Coldplay. Helt otroligt!



Åkte till Stockholm med familjen Ring och kollade på Hairspray. Glädjerus




Resumen får avslutas med en bild på mina favoritsystar som togs nu i December. Dom här två har verkligen förgyllt mitt 2009, dom delar jag allt med. We are family!

Händelser för 2010
Jag blir 20. Det kommer en bebis till släkten. Moa flyttar tillbaka till Sverige. En hel del jämna födelsedagar i släkten. Emelie och Carro kommer tillbaka från sälen. Och mycket, mycket mer.

Nyckelorden för 2010 hoppas jag blir spontanitet, resor och festligheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0