Första April


Kaffe, en ballerina-kladdkaka plus att det är sol ute fast klockan snart är sju, jag älskar't!

Idag var jag tvungen att jobba över, när jag skickar iväg ett sms om detta till damerna som jag hade bestämt dejt med på gymmet klockan tre och förklarar situationen så tror dom direkt att det är ett aprilskämt. "april april. Du jobbar aldrig över" och "Jag hoppas i mitt stilla sinne att det är ett aprilskämt". Vem tusan skulle hitta på det som aprilskämt? Det är ju skittråkigt..
Jag har kommit fram till att det är jäkligt svårt att bli tagen seriöst på första April.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha :D 1 April är ett jävla skämt;)

2010-04-01 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0