Mycket snor och film


Snor, torr näsa, halsmandlar i size med golfbollar, hosta, täppt, huvudvärk och feber..
Japp, jag liksom hälften av Noras befolkning har gått och blivit superförkyld. Vilket man alltid på något sätt lyckas förtränga hur påfrestande det faktiskt är.
De senaste fyra dygnen har jag tillbringat i soffan vilket även innebar 4 filmer.

The holiday
Benjamin Buttons otroliga liv
Nyckeln till frihet
Shooter


Detta kan jag kalla för variation, lite drama, lite komedi och lite action. Dom var i vilket fall som helst mycket bra alla fyra . Så, om du själv ligger där hemma och snorar kan jag rekomendera dessa.

Nu känner jag mig iallafall bättre, så imorgon blir det jobb på ica igen och så hoppas jag på kvalitetstid med några fina vänner.


Veckans bästa: Nässpray



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0